Een VoIP-telefooncentrale: geen utopie voor een kmo

Voice over IP (VoIP) heeft tal van voordelen. Geen wonder dan ook dat heel wat grote bedrijven al gekozen hebben voor deze vorm van digitale telefonie. Maar ook kmo’s kunnen tegenwoordig van het comfort van een VoIP-telefooncentrale genieten.

innovaphone_992

Comitor garandeert u een transparante pricing, u krijgt een oplossing op maat en kiest zelf uw provider.

Een VoIP-telefooncentrale in uw bedrijf

Kiezen voor een VoIP-telefooncentrale is kiezen voor comfort en flexibiliteit. Uw medewerkers bellen digitaal, kunnen makkelijk met elkaar chatten, met één muisklik een videoconferentie opstarten, etc. Bovendien kunt u al deze communicatiestromen makkelijk monitoren en analyseren om zo uw werking te optimaliseren.

Comitor biedt u met Innovaphone PBX, een VoIP-oplossing waarbij eerlijkheid en integriteit voorop staan. U geniet niet alleen van maximaal telefoon- en communicatiecomfort, u komt ook nooit voor onaangename verrassingen te staan als u de factuur onder ogen krijgt.

Transparante pricing

Bij Comitor weet u altijd exact waar u voor betaalt. Wij garanderen u altijd de juiste prijs voor de juiste service. Een VoIP-telefooncentrale van Innovaphone bevat geen bewegende onderdelen en heeft geen onderhoud nodig. U hoeft zich dan ook geen zorgen te maken over een duur onderhoudscontract waar weinig of geen service tegenover staat. Gaat u in zee met Comitor, dan betaalt u enkel voor de aankoop van het systeem. Eenmaal geïmplementeerd zijn er geen bijkomende kosten.

Een oplossing op maat van uw kmo

Innovaphone PBX is een modulaire VoIP-oplossing die makkelijk kan meegroeien met uw bedrijf. U implementeert de centrale op maat van uw huidige noden en kunt later altijd beslissen om verder uit te breiden.

Ook kunnen wij, als u dat wil, aanpassingen maken aan het systeem. We kunnen Innovaphone PBX makkelijk herprogrammeren zodat het een antwoord biedt op uw specifieke noden. Wilt u bijvoorbeeld dat de telefoon bij het vormen van een bepaald nummer rinkelt bij een groep medewerkers in plaats van bij één iemand? Of wilt u een flow opzetten om oproepen automatisch door te schakelen? Wij ontwerpen en implementeren voor u  een oplossing op maat.

Ten slotte kunt u ook volledig vrij kiezen met welke provider u in zee gaat. Bij Comitor hebt u de keuze tussen Proximus, Telenet of Destiny.

Wilt u graag meer informatie over Comitor?