IT Partnership

Service Plan

Comitor werkt niet met uitgebreide contracten, wel met een eenvoudig en transparant Service Plan. We maken duidelijke afspraken over onderstaande zaken. We evalueren jaarlijks en sturen bij waar nodig.

Elementen van het service plan:
  • Audit
  • Prioriteiten Plan
  • Budgetplan
  • Automatische  24/7 monitoring van alle systemen
  • Onderhoud ter plaatse of vanuit Trinsy Servicecenter
  • Telefonische ondersteuning
  • Disaster Recovery en 24/7 back-upcontrole
  • GDPR Compliancy audit en aanbevelingen
  • Permanentie vroege/late shift
  • Optioneel: permanentie nacht en weekeinde

Deze formule is zeer populair bij private kmo’s in de productie of dienstverlenende sector omwille van de eindverantwoordelijkheid die Comitor kan nemen over de stabiliteit van het netwerk en communicatie met derde partijen (ERP, telecommunicatie, …).

Ook de uitgebreide 24/7/365 beschikbaarheid is een sterke troef.

Meer weten?
  • Aantal klanten met een Service plan: +250
  • Klantentevredenheid 2018: 94%
  • Klantenretentie: 97% van de klanten verlengd zijn Service plan meer dan 5 jaar