IT Partnership

Service Plan

Comitor werkt niet met uitgebreide contracten, wel met een eenvoudig en transparant service plan. We maken duidelijke afspraken over onze managed services en budgettering. Tijdens een jaarlijkse strategische meeting evalueren we en sturen we bij waar nodig.

Het service plan bevat elementen zoals:
  • Uitgebreide IT-audit, met een prioriteiten- en budgetplan
  • Automatische 24/7 monitoring van alle systemen
  • Onderhoud ter plaatse of vanuit Comitor Service Center
  • Telefonische ondersteuning
  • Disaster Recovery en 24/7 back-upcontrole
  • GDPR Compliancy audit en aanbevelingen
  • Permanentie vroege/late shift (optioneel: permanentie nacht en weekeinde)

Deze formule is zeer populair bij private kmo’s in de productie- of dienstverlenende sector omwille van de eindverantwoordelijkheid die we bij Comitor kunnen nemen over de stabiliteit van het netwerk en communicatie met derde partijen (ERP, telecommunicatie, …).

Meer weten?
  • Aantal klanten met een Service plan: +250
  • Klantentevredenheid 2018: 94%
  • Klantenretentie: 95% van de klanten verlengd zijn Service Plan meer dan 5 jaar
Belangrijkste voordelen

Waarom kiezen voor een service plan?

Diensten op maat van uw bedrijfsstrategie

We gaan graag een lange termijn relatie met u aan. Daarom vertrekken we altijd vanuit uw bedrijfsstrategie en -noden en installeren we enkel datgene waarmee wij geloven dat u op lange termijn het meeste voordeel uit uw IT-beheer kan halen. Deze strategie loont: 95% van onze klanten die voor een service plan kiezen, zijn 5 jaar later nog steeds klant.

Vast team met experten

U krijgt een vaste contactpersoon of team met experten ter beschikking die de rechterhand van uw IT-afdeling vormen. Afhankelijk van waaraan u nood heeft komen zij per week, maand of kwartaal bij uw ter plaatse. Ze zullen altijd open en eerlijk advies geven over de stand van zaken en installeren enkel wat we zelf door en door kennen en uitvoerig hebben getest.

Geen vaste contracten

Bij Comitor geloven we niet in vaste wurgcontracten voor een bepaalde periode of vooraf betaalde uren. Onze filosofie is om de meest efficiënte IT-partner zijn voor kmo’s zijn door onder andere enkel aan te bieden wat onze klanten nodig heeft. Onze diensten worden daarom in regie gepresteerd en nadien gefactureerd.

Nauwkeurige budgetplanning

We maken een duidelijke budgetplanning op zodat u, ook op lange termijn, weet welke investeringen er nodig zijn en u nooit voor onverwachte, budgettaire verrassingen komt te staan. Hierbij houden we rekening met een kleine marge voor onvoorziene omstandigheden.

Eerlijke & transparante communicatie

Alle diensten worden verleend op de meest transparante en integere manier. U weet perfect waar u aan begint en blijft volledig op de hoogte, dankzij onze grondige documentatie. Loopt er toch iets mis of kan uw infrastructuur nog beter worden ingericht? Dan zullen we hier ons eerlijk advies over geven.

24/7/365 support mogelijk

Onze uitgebreide 24/7/365 beschikbaarheid is een sterke troef. Dreigt er iets fout te lopen, kunnen we proactief ingrijpen ongeacht welk uur of dag van het jaar het is.