Proactieve & automatische IT-monitoring

Monitoring

Met nauwgezette monitoring zorgen we dat we alle storingen en bedrijfskritische problemen kunnen voorkomen en preventief kunnen ingrijpen. Loopt het toch ergens mis? Dan krijgen we een automatisch een supportticket zodat we snel kunnen ingrijpen.

Problemen voorkomen en oplossen

Monitoring door onze experts

Monitoring in ons Network Operation Center

Het Comitor NOC (Network Operation Center) monitort dag en nacht automatisch de kritische parameters van al uw virtuele servers en kritische netwerkcomponenten. Bij (ernstige) incidenten worden we automatisch op de hoogte gebracht.

Asset management & reporting

Het Comitor NOC beheert een volledig overzicht van al uw hardware en software. Via onze monitoring tools kunnen we dit asset overzicht rapporteren en bespreken met onze klanten.

Trend- en forecastanalyses worden hierdoor mogelijk zodat u een duidelijk overzicht krijgt van onze meerwaarde.

Admin login

Als klant kunt u met een eigen login aanmelden op ons management platform om al uw devices snel te beheren en vanop afstand te controleren.

24/7-support

Speciaal voor onze klanten waarbij de continuïteit te allen tijde moet worden bewaard, hebben we een 24/7/365 permanentieplan uitgewerkt. Hierdoor kunnen we altijd ingrijpen, ook al doet het probleem zich ’s nachts of in het weekend voor.

Sterke IT-documentatie

Automatische documentatie via IT-glue

Omdat we kostefficiënt werken even belangrijk vinden als u, zorgen we voor een ijzersterke IT-documentatie. Hiervoor werken we met 's werelds toonaangevende IT-documentatiesoftware IT-Glue.

Wat zijn de voordelen?
  • Alle informatie van uw IT-omgeving wordt (automatisch) gedocumenteerd in een veilige en betrouwbare omgeving.
  • Zowel u als wij zijn volledig op de hoogte van alle aanpassingen.
  • We hebben real-time toegang tot alle informatie die we nodig hebben, altijd en overal.
  • We kunnen u altijd verderhelpen, zelfs als uw vaste IT-experts even op vakantie zijn.