De juiste strategie voor uw bedrijf

Strategisch IT-advies

Heeft uw bedrijf nood aan een (digitale) koerswijziging? Wilt u bepaalde bedrijfsprocessen automatiseren of efficiënter laten verlopen maar weet u niet waar te beginnen? Om uw ambities in concrete stappen te vertalen, is een goed doordachte strategie nodig. Als een ervaren gids begeleiden we u graag bij de noodzakelijke investeringen die hiervoor dienen te gebeuren.

Hierbij krijgt een antwoord op vragen zoals: 
  • Wat heeft mijn bedrijf nodig om te groeien en beter te renderen?
  • Welke IT-processen kunnen worden verbeterd?
  • Welke technologieën zijn hiervoor nodig?

Lange termijn relatie

Onze werking is volledig gericht op het bouwen van een lange termijn relatie met onze klanten. We werken niet met vaste contracten, maar met een eenvoudig en transparant Service Plan waarin we duidelijke afspraken maken over onze managed services en budgettering. Deze aanpak blijkt ook te werken: maar liefst 95% van onze klanten zijn na vijf jaar nog steeds klant

Wilt u meer weten?
Contacteer ons
  • IT-strategie die past in uw bedrijfsstrategie
  • Erkend dienstverlender KMO-portefeuille
  • 95% klantretentie
Hoe gaan we te werk?

IT-strategie ontwikkelen

Naast praktisch en operationeel advies, denken we graag met uw onderneming mee na op (IT-)strategisch vlak.

IT-audit

Tijdens een IT-audit en analyseren uw huidige IT-omgeving en maken we een concreet voorstel en plan van aanpak tot verbetering.

Strategische meeting

Tijdens een strategische meeting bepalen we samen de juiste IT-strategie die past binnen uw bedrijfsstrategie.  We bepalen wat u zelf doet en wat wordt uitbesteed.

Budgetplanning

We maken een budgetplanning op om uw IT-beheer op lange termijn te organiseren. Zo komt u nooit voor budgettaire verassingen te staan.

Managed services

U kan rekenen op een (gedeeltelijke) ontzorging van uw IT-beheer zodat uw IT-team zich kan focussen op zijn kerntaken.

Jaarlijkse bijsturing

Jaarlijks presenteren we een rapport met analyse van het investeringsplan en de beheerfrequentie. We zoeken dan samen naar verbeteringspunten om de dienstverlening nog efficiënter te laten verlopen.