Bedrijfsbestanden centraal delen

Bedrijfsgegevens centraal delen: veilig en efficiënt

Centraal documentbeheer is allang aan een steile opmars bezig. En dat is niet verwonderlijk als je de troeven op een rijtje zet. U kunt sneller en efficiënter werken en uw medewerkers hebben altijd en overal toegang tot de bedrijfsbestanden . Bovendien bespaart u kosten – vaarwel serverzorgen – en gaat de productiviteit van uw onderneming erop vooruit.

De mogelijkheden van Sharepoint

Wie bedrijfsbestanden centraal wil delen, komt al gauw uit bij SharePoint, het Microsoft-platform voor online samenwerking en documentdeling. Mobiliteit is een nieuwe belangrijke behoefte geworden voor bedrijven. Met SharePoint kunt u eenvoudig informatie uitwisselen met collega’s, klanten of leveranciers en documenten centraal delen. SharePoint laat u toe om allerlei zaken die vroeger aparte tools vereisten, zoals intranet, extranet en CMS, te centraliseren op één locatie.

Bedrijfsbestanden centraal uitwisselen? Ga voor maatwerk!

Als u een oplossing in huis wilt halen om bedrijfsbestanden centraal te delen, is maatwerk een noodzaak. Elke organisatie heeft andere behoeften en een specifieke bedrijfsvoering. Alleen door op maat te werken, kunt u Sharepoint integreren in uw bedrijfsstrategie en een succesvolle operationele werking garanderen.    

Meer weten? Contacteer ons voor advies op maat!  
 

Meer info gewenst? Contacteer ons!