Nijverheidsstraat 8
2390 Malle
+32 (0)3 321 20 10
info@comitor.be
BTW BE 0861.960.113
Comitor: bedrijf in ICT-helpdesk!
ICT-helpdesk laat u het best aan een bedrijf over. Alleen op die manier is en blijft uw IT-infrastructuur performant. Als u uw ICT-helpdesk uitbesteedt, hoeft u zich geen zorgen te maken over ICT-problemen. Het resultaat? Een aanzienlijke kostenbesparing, bedrijfszekerheid en geen slapeloze nachten.
Audit en preventieve ICT-helpdesk
ICT-helpdesk is synoniem met anticiperen en situaties op de juiste manier inschatten. Zo voorkomt u problemen en bent u zeker dat uw IT-infrastructuur het niet laat afweten. De werkwijze van Comitor speelt perfect in op dit scenario:
- We voeren om te beginnen een audit uit.
- Op basis van de audit werken we een serviceplan op maat uit.
- Uw vaste Comitor-netwerkbeheerder komt regelmatig langs om alles te monitoren.
ICT-helpdesk door een bedrijf
Preventieve ICT-helpdesk zit ingebakken in ons DNA. We hanteren een proactieve werkwijze die stabiliteit garandeert. Als bedrijf in ICT-helpdesk maken we vooraf duidelijke en technische afspraken, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Alles wordt voorzien: van back-up tot zelfs disaster recovery-procedures.
Meer weten? Contacteer ons voor advies op maat!
Comitor is ook gespecialiseerd in volgende diensten:
Contactgegevens
Openingsuren
Ma-do: 08.30 tot 12.00 & 12.30 tot 17.00
Vr: 08.30 tot 12.00 & 12.30 tot 16.00
Buiten kantooruren bereikbaar voor klanten met Service Plan op het door hen gekende Gsm-nummer.