Comitor: bedrijf in ICT-helpdesk!

ICT-helpdesk laat u het best aan een bedrijf over. Alleen op die manier is en blijft uw IT-infrastructuur performant. Als u uw ICT-helpdesk uitbesteedt, hoeft u zich geen zorgen te maken over ICT-problemen. Het resultaat? Een aanzienlijke kostenbesparing, bedrijfszekerheid en geen slapeloze nachten.     

Audit en preventieve ICT-helpdesk

ICT-helpdesk is synoniem met anticiperen en situaties op de juiste manier inschatten. Zo voorkomt u problemen en bent u zeker dat uw IT-infrastructuur het niet laat afweten. De werkwijze van Comitor speelt perfect in op dit scenario:

De grootte en complexiteit van uw ICT-netwerk is de basis van onze samenwerking. Afhankelijk daarvan slagen we erin om maatwerk te leveren. 

ICT-helpdesk door een bedrijf

Preventieve ICT-helpdesk zit ingebakken in ons DNA. We hanteren een proactieve werkwijze die stabiliteit garandeert. Als bedrijf in ICT-helpdesk maken we vooraf duidelijke en technische afspraken, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Alles wordt voorzien: van back-up tot zelfs disaster recovery-procedures.      

Meer weten? Contacteer ons voor advies op maat!       

Contacteer ons voor meer informatie!

Comitor is ook gespecialiseerd in volgende diensten:

Contactgegevens

Nijverheidsstraat 8
2390 Malle
+32 (0)3 321 20 10
info@comitor.be
BTW BE 0861.960.113

Openingsuren

Ma-do: 08.30 tot 12.00 & 12.30 tot 17.00
Vr: 08.30 tot 12.00 & 12.30 tot 16.00

Buiten kantooruren bereikbaar voor klanten met Service Plan op het door hen gekende Gsm-nummer.